Διαδικασία Ασφάλισης

Πρόσβαση στην ασφάλιση με 3 βήματα . . .

1ο Βήμα καθημερινά Μπορείτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα mail άμεσα μέσα από τον ιστό. Ή καλείται από τις 9.00π.μ. στο τηλέφωνο 210 98 88 888 ή στο  210 98 58 362 από οποιοδήποτε σημείο της χώρας μας με αστική χρέωση.

2ο Βήμα Οι άνθρωποι της active delta είναι έτοιμοι να αναγνωρίσουν και να αναλύσουν τις ανάγκες σας , να σας ενημερώσουν με εναλλακτικές για κάθε ασφαλιστικό πρόγραμμα
Που άπτεται των ενδιαφερόντων σας , καθώς και να σας πληροφορήσουν για το κόστος κτήσης του προγράμματος που εσείς θα επιλέξετε.

3ο Βήμα Άμεσα μπορείτε να οριστικοποιήσετε την αγορά σας με το προϊόν κ τις παροχές που σας ενδιαφέρουν και να ορίσετε τον τρόπο πληρωμής και τον χρόνο που επιθυμείτε να σας παραδοθεί η σύμβαση και όλο το σχετικό ενημερωτικό υλικό.

 

Διαδικασίες

Σε πόση ώρα ολοκληρώνεται η ασφάλιση;

Δεν θα χρειασθεί να διαθέσετε παρά μόνο λίγα λεπτά για την ολοκλήρωση των προαπαιτούμενων στοιχείων ασφάλισής σας μέσω του online συστήματος.

Αφού ενημερωθείτε αναλυτικά για την πολιτική ιδιωτικού απορρήτου  και πολιτική online ιδιωτικού απορρήτου καθώς  και την διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων, θα μας  αποστείλετε ηλεκτρονικά  τα έγγραφα ασφάλισης πχ για την ασφάλιση του αυτοκινήτου ή της μηχανής την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος την άδεια οδήγησης (δίπλωμα)  κ την αστυνομική ταυτότητα.

 

Πως θα υπολογίσω το κόστος ασφάλισης

Ο υπολογισμός των ασφαλίστρων είναι εύκολη και απλή διαδικασία

  • είτε μέσω του on line συστήματος μας
  • είτε μετά από ερώτημα και αποστολή στοιχείων

Δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε στην ειδικά διαμορφωμένη φόρμα τα πεδία με τα στοιχεία του οχήματος σας και να πατήστε τιμολόγηση. Πχ για την ασφάλιση του αυτοκίνητου Υπάρχουν τρεις διαφορετικές περιπτώσεις ασφάλισης.

  1. Βασική ασφάλιση, η οποία περιλαμβάνει τα υποχρεωτικά από τον νόμο και στην οποία μπορείτε να προσθέσετε καλύψεις όπως οδική βοήθεια ή θραύση κρυστάλλων
  2. Πλήρη ασφάλιση με καλύψεις πυρκαγιάς – πυρκαγιάς από τρομοκρατικές ενέργειες – ολικής/μερικής κλοπής – θραύση κρυστάλλων, στην οποία μπορείτε να προσθέσετε οδική βοήθεια και κάλυψη από θεομηνίες
  3. Ασφάλιση ιδίων ζημιών (μεικτή), στην οποία μπορείτε να προσθέσετε οδική βοήθεια.

Για κάθε ασφαλισμένο κίνδυνο εξειδικευμένος άνθρωπος μας άμεσα θα επικοινωνήσει μαζί σας κ θα σας ενημερώσει για τιμές παροχές κ εναλλακτικές στην ασφάλιση.

 

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;

Μπορείτε να πληρώσετε ανάλογα με την πολιτική έκαστης ασφαλιστικής εταιρίας

  • Με άτοκες δόσεις:
    • Μηνιαίες άτοκες δόσεις με πάγια εντολή κάρτας (μόνο πιστωτική)

Σε κάθε περίπτωση

  • Όλο το ποσό:
    • Μετρητά (καταστήματα τραπεζών / e-banking / phone banking)
    • Πάγια εντολή κάρτας  (πιστωτική / χρεωστική / pre-paid)
    • Απλή χρέωση κάρτας (πιστωτική / χρεωστική / pre-paid)

 

Τι θα παραλάβω μετά την ασφάλιση του οχήματός μου;

Μετά την εξόφληση του συμβολαίου σας θα παραλάβετε ηλεκτρονικά:

sms 
  • Μήνυμα το οποίο θα σας ενημερώνει για την ακριβή ημερομηνία και ώρα κάλυψης  
Mail
  • Έγγραφο με συνοπτική περιγραφή του τι θα παραλάβετε
  • Την έρευνα προσωπικών αναγκών
  • Την εντολή ανάθεσης έκδοσης ασφαλιστικής σύμβασης
  • Την εντολή ανανέωσης ασφαλιστικής σύμβασης με ενσωματωμένη έρευνα αναγκών
  • Το Ασφαλιστήριο συμβόλαιό
  • Την Πράσινη κάρτα για το όχημά σας, η κάρτα διεθνούς ασφάλισης (εφόσον ζητηθεί)
  • Το Βιβλίο Όρων Ασφάλισης
  • Το Ενημερωτικό Έντυπο
  • Το Έντυπο Φιλικού Διακανονισμού
  • Την Υπεύθυνη Δήλωση Ατυχήματος
  • Την Αίτηση αποζημίωσης
  • Τη Συνοπτική Μνεία της Απόφασης 3/5/26.01.2011 της Τράπεζας της Ελλάδος
  • Υποχρεωτική ενημέρωση εκ του νόμου για Ασφαλιστικό διαμεσολαβητή

 

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την τελευταία νομοθεσία, έχει καταργηθεί το Ειδικό σήμα ασφάλισης. Το μόνο που χρειάζεται να είναι να τυπώσετε το συμβόλαιό σας και να το έχετε πάντα στο όχημά σας.

Επιπλέον, αν χρειαστεί να ταξιδέψετε στο εξωτερικό, πρέπει να τυπώσετε την κάρτα διεθνούς ασφάλισης  ή Πράσινη κάρτα .

 

Με ποιό τρόπο θα παραλάβω το συμβόλαιό μου;

Θα παραλάβετε αμέσως το συμβόλαιό σας, σε μορφή PDF, στο e-mail που θα δηλώσετε κατά τη διαδικασία αγοράς.

 

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος καλέστε μας από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο  που αναγράφετε επί της σύμβασης  όλο το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Άνθρωπός μας θα έρθει άμεσα στον τόπο του συμβάντος και θα αναλάβει τα πάντα:

  • Θα καταγράψει το περιστατικό.
  • Θα συμπληρώσει τη φιλική δήλωση.
  • Θα φωτογραφήσει τα οχήματα.
  • Θα μεταφέρει το όχημά σας σε συνεργείο αν είναι απαραίτητο.
  • Θα φροντίσει να ενημερωθείτε για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν.

Blog webekm.com the ekm.

Download from BIGTheme.net free full premium templates