ΕΙΜΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ @ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω για το συμβόλαιο του οχήματός μου;

  • Τηλεφωνικά στα 210 98.88.888 210 98.58.362, τις εργάσιμες μέρες 09:00 - 20:00
  • Μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.   
  • Μέσω στο Facebook

Με ποιο τρόπο μπορώ να έχω αντίγραφο συμβολαίου, σε περίπτωση που το χάσω;

Αν έχετε χάσει το συμβόλαιό σας,  Εναλλακτικά, ενημερώστε μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.   ή στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών 210 98.88.888   210 98.58.362 και εμείς θα σας το στείλουμε ξανά.

Με ποιο τρόπο μπορώ να αποκτήσω πράσινη κάρτα για να ταξιδέψω οδικώς στο εξωτερικό;

Αν για οποιοδήποτε λόγο θελήσετε έκδοση  για  πράσινη κάρτα καλέστε μας στα

210 98.88.888   210 98.58.362  ή στείλτε μας e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.    για να σας την στείλουμε σε μορφή pdf.

Πού μπορώ να δω αναλυτικά τις καλύψεις του συμβολαίου μου;

Αν θέλετε να δείτε αναλυτικά τις καλύψεις του προγράμματος που έχετε επιλέξει, την αξία στην οποία είναι ασφαλισμένο το όχημά σας ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία για το συμβόλαιό σας, μπορείτε να

  • Ανατρέξετε στο συμβόλαιό σας, που παραλαμβάνετε με e-mail ή ταχυδρομικά.

Ανανέωση

Πώς ανανεώνεται το συμβόλαιό μου;

Σε περίπτωση που είχατε ασφαλιστεί online ή τηλεφωνικά θα λαμβάνετε την αλληλογραφία στο e-mail σας:

25 μέρες πριν από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σας θα λάβετε την ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση, με e-mail και ενσωματωμένη έρευνα αναγκών στην οποία θα μπορείτε να προσδιορίσετε και να μας  κοινοποιήσετε αν αλλάξαν τα στοιχεία σας η αν θέλετε να αλλάξετε η ν τροποποιήσετε τις καλύψεις που έχετε .

Μία μέρα μετά την πληρωμή των ασφαλίστρων σας θα λάβετε την ανανέωση του συμβολαίου στο e-mail σας.

Σε περίπτωση που είχατε ασφαλιστεί τηλεφωνικά και είχατε επιλέξει να λαμβάνετε την αλληλογραφία σας ταχυδρομικά:

25 μέρες πριν από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σας θα λάβετε την ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση ταχυδρομικά. Μετά την πληρωμή των ασφαλίστρων σας θα λάβετε την ανανέωση του συμβολαίου σας στη διεύθυνση αλληλογραφίας σας

Σε ποια αξία θα είναι ασφαλισμένο το όχημά μου στην επόμενη ανανέωση;

Στο πλήρες πρόγραμμα και το πρόγραμμα κάλυψης ιδίων ζημίων, η αξία για την οποία είναι ασφαλισμένο το όχημά σας θα πρέπει να αναπροσαρμόζεται  μία φορά το χρόνο, και προσδιορίζεται με την εμπορική αξία που έχει το όχημα  στην αγορά.

Αλλαγές

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιό μου;

Αν θέλετε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στο συμβόλαιό σας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα στα  210 98.88.888   210 98.58.362  ή στέλνοντας ένα e-mail στο  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πώς μπορώ να πληρώνω το συμβόλαιό μου με κάρτα;

Αν θέλετε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας αυτόματα μέσω πάγιας εντολής κάρτας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα από τον κάτοχο της κάρτας και τον ιδιοκτήτη του οχήματος στα τηλέφωνα  210 98.88.888   210 98.58.362

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία της κάρτας, με την οποία πληρώνεται το συμβόλαιό μου;

Αν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία της κάρτας από την οποία πληρώνεται αυτόματα το συμβόλαιό σας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα από τον κάτοχο της κάρτας και τον ιδιοκτήτη του οχήματος στα τηλέφωνα     210 98.88.888  

Πώς μπορώ να μειώσω τα ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Μειώστε τα ασφάλιστρά σας επιλέγοντας ετήσια διάρκεια ασφάλισης,  επιλέγοντας τρόπο πληρωμής  μηνιαίες άτοκες δόσεις (μόνο πιστωτική) ή πάγια εντολής κάρτας (πιστωτική / χρεωστική / pre paid) για όλο το ποσό, και αποκτήστε έκπτωση από 0%  έως και 15%. Ανάλογα με την  στρατηγική της ασφαλιστικής εταιρίας

Ατύχημα - Υπηρεσίες

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος καλέστε μας από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο της φροντίδας ατυχήματος , 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Άνθρωπός μας θα έρθει άμεσα στον τόπο του συμβάντος και θα αναλάβει τα πάντα:

  • Θα καταγράψει το περιστατικό.
  • Θα συμπληρώσει τη φιλική δήλωση.
  • Θα φωτογραφήσει τα οχήματα.
  • Θα μεταφέρει το όχημά σας σε συνεργείο αν είναι απαραίτητο.
  • Θα φροντίσει να ενημερωθείτε για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα;

Σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα, καλέστε αμέσως:

  • την Τροχαία, γιατί η καταγραφή του συμβάντος είναι απαραίτητη.
  • Κάλεσε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο της φροντίδας ατυχήματος , 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο για να έρθει στον τόπο του συμβάντος εξειδικευμένος υπάλληλός μας, ο οποίος θα πραγματοποιήσει όλες τις διαδικασίες για εσάς

Τι είναι η Φροντίδα Ατυχήματος;

H φροντίδα ατυχήματος περιλαμβάνει τις παρακάτω καλύψεις, οι οποίες ισχύουν στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, 24 ώρες το 24ωρο:

  • Άμεση εξυπηρέτηση του οχήματός σας σε περίπτωση σύγκρουσης με άλλο όχημα από την φροντίδας ατυχήματος και μεταφορά του σε συνεργείο της επιλογής σας, όπου και αν βρίσκεστε
  • Επιτόπου καταγραφή του περιστατικού και συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος από εξειδικευμένο υπάλληλο

Τι είναι η Πλήρης Οδική Βοήθεια;

H πλήρης οδική βοήθεια περιλαμβάνει τις παρακάτω καλύψεις, οι οποίες ισχύουν στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, 24 ώρες το 24ωρο:

  • Άμεση εξυπηρέτηση του οχήματός σας από την οδική βοήθεια ,φροντίδα ατυχήματος σε οποιαδήποτε περίπτωση βλάβης, ατυχήματος ή ακόμα και σε περίπτωση που έχετε μείνει από βενζίνη ή χρειαστεί να αλλάξετε ελαστικό.
  • Μεταφορά του οχήματός σας σε συνεργείο της επιλογής σας, όπου και αν βρίσκεστε.
  • Επιτόπου καταγραφή του περιστατικού σε περίπτωση ατυχήματος, καθώς και συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος από εξειδικευμένο υπάλληλο.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν έχω κάνει αναγγελία ζημιάς;

Αν δεν έχετε κάνει αναγγελία ζημιάς, μπορείτε:

  • να καλέσετε το συντομότερο δυνατό την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης της φροντίδας ατυχήματος για να κάνετε τηλεφωνικά την αναγγελία
  • να συμπληρώσετε το έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης Ατυχήματος και να το αποστείλετε με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αν χρειαστεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης;

Μετά την καταγραφή του περιστατικού και την αναγγελία της ζημιάς, από την φροντίδα ατυχήματος  θα φροντίσει για την αποζημίωσή σας, με απλές και σύντομες διαδικασίες. Πραγματογνώμονας θα εκτιμήσει το κόστος των υλικών ζημιών που προέκυψαν από το ατύχημα, επιθεωρώντας το όχημά σας στο συνεργείο που έχετε επιλέξει, συνεργαζόμενο ή μη.

Σε περίπτωση που επιλέξετε συνεργαζόμενο συνεργείο για την αποκατάσταση της ζημιάς, η αποζημίωση θα καταβληθεί απευθείας στο συνεργείο.

Αν επιλέξετε μη συνεργαζόμενο συνεργείο, η αποζημίωση θα σας καταβληθεί απολογιστικά μετά την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός και ποιες Εταιρίες συμμετέχουν;

Σε περίπτωση ατυχήματος, οι εμπλεκόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού, ώστε οι διαδικασίες αποζημίωσης να γίνουν γρηγορότερα.

Καλώντας την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης 1158, από σταθερό ή κινητό, το συντονιστικό μας κέντρο θα στείλει το συντομότερο, στον τόπο του συμβάντος, εξειδικευμένο προσωπικό για να αναλάβει όλες τις διαδικασίες.

Η Φιλική Δήλωση ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στην Ελλάδα συμμετέχουν οι περισσότερες ασφαλιστικές Εταιρίες.

Οι Εταιρίες που συμμετέχουν στον Φιλικό Διακανονισμό είναι:

  • AIG EUROPE LIMITED
  • ALLIANZ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Γ.Α.
  • AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΕ
  • PRIME INSURANCE LTD
  • EFG EUROLIFE Α.Ε.Γ.Α.
  • ERGO Α.Α.Ε.Ζ
  • GENERALLI HELLAS Α.Α.Ε
  • GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ Α.Ε.Α.Ε.
  • INTERAMERICAN Α.Ε
  • INTERASCO Α.Ε.Γ.Α
  • INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α.
  • PERSONAL INSURANCE Α.Ε.Γ.Α.
  • NP INSURANCE – ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ Α.Ε.Α.Ε.   ΑΙΓΑΙΟΝ Α.Α.Ε.
  • ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.Ε.Γ.Α
  • ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.
  • ΕΘΝΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α-ΜΙΝΕΤΤΑ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Α.Ε.Γ.Α.
  • ΕΥΡΩΠΗ Α.Ε.Γ.Α.
  • ΟΡΙΖΩΝ Α.Ε.Γ.Α
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
  • ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ Α.Α.Α.Ε.
  • HD INSURANCE LTD

 

Blog webekm.com the ekm.

Download from BIGTheme.net free full premium templates